Wielki konkurs
  • Zamówienie - termin doręczenia
  • Sposoby płatności
  • Zwroty produktów i reklamacje
  • !!!! WAŻNE KOMUNIKATY!!!
  • Składam nowe zamówienie
  • Dokument sprzedaży
    • Jaki jest termin doręczenia towaru?
    • W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie jaki jest termin doręczenia przesyłki. Przy każdym produkcie jest podany indywidualny czas doręczenia w zależności od sprzedawcy.
      Czas doręczenia produktów wynosi średnio od 10 do 40 dni, natomiast ostateczny termin wielu produktów to 90 dni, zawsze licząc od dnia wysłania a nie od dnia złożenia zamówienia. Czas doręczenia jest długi, ponieważ produkty są wysyłane bezpośrednio od naszych zagranicznych dostawców do Was -naszych klientów. Produkty z jednego zamówienia mogą zostać wysłane z różnych magazynów, od różnych sprzedawców. Dlatego też produkty mogą zostać doręczone w różnym czasie i w kilku przesyłkach.

    • Jak sprawdzić gdzie jest moje zamówienie?
    • 1.Stan swojego zamówienia najszybciej można sprawdzić logując się na swoje konto klienta na naszej stronie.
      2. Numer zamówienia, który jest jednocześnie TYTUŁEM PŁATNOŚCI - ZAWSZE zaczyna się od cyfr 6700 i ma 10 cyfr
      3. Adres email, to dokładnie taki sam adres, jak ten podany przy składaniu zamówienia
      4. Jedynie za pomocą zgodnych danych jest możliwe sprawdzić stan zamówienia
      5. W przypadku dodatkowych pytań, jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta za pomocą formularza, maila czy infolinii

      Stan zamówienia

      Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich



    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy
    • Jak mogę zapłacić za zamówienie
    • Wpłaty można dokonać na kilka sposobów. Płatność kartą, przelewem bankowym, wkładem pieniężnym w banku ING lub przekazem pocztowym. Wszelkie dane potrzebne do dokonania płatności pokażą się na stronie po dokonaniu zamówienia. Dane te zostaną także wysłane mailem oraz w wiadomości sms po dokończeniu zamówienia. Dane firmy oraz numer konta można także znaleźć po zalogowaniu się w sekcji Moje konto-> Moje zamówienia. Płatność "za pobraniem" jest możliwa ale jedynie przy niektórych produktach gdzie jest aktywne okienko "Płatność przy odbiorze".

    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy
    • Odstąpienie od umowy reklamacja i zwrot towaru
    • Przed każdym zwrotem towaru najpierw musisz się skontaktować z nami i przesłać mailowo informację, że chcesz towar zwrócić czy odstąpić od umowy. Towar należy zwrócić na adres, który otrzymasz w mailu, przesyłka zwrotna musi być oznaczona dokładnie numerem zamówienia ,imieniem i nazwiskiem. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. Formularz zwrotu czy reklamacji możesz wypełnić na swoim koncie klienta lub poprzez stronę www.https://andelco.pl/sales/orders/track/ Nie odsyłaj produktu jeśli nie jesteś pewien, że wszystko zrobiłeś prawidłowo. Poczekaj na odpowiedź pracownika naszego biura obsługi.

      Twoja reklamacja

      Nie pamiętam numeru zamówienia, chcę wysłać wypis wszystkich



    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy
    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy
    • Jak mogę złożyć nowe zamówienie
    • Jeżeli to są Twoje kolejne zakupy u nas, należy zalogować się do swojego konta, włożyć towar do koszyka wybierając najpierw kolor a następnie rozmiar czy wariant, przejść do kasy i postępować według pojedynczych kroków. W przypadku pierwszego zakupu należy włożyć wybrany produkt do koszyka, przejść do koszyka po włożeniu ostatniego zamawianego towaru, następnie kliknąć pole "Kontynuuj" gdzie system poprosi o wpisanie adresu email, następnie należy wpisać imię, nazwisko, dane adresowe, wybrać swoje hasło do logowania się i potwierdzić dokonanie zakupu. Następnie zamówienie należy opłacić wg informacji, które pokażą się po dokonaniu zamówienia. Informacje zostaną wysłane także na podany adres emailowy.

    • Nie mogę się zalogować lub nie pamiętam hasła
    • Jeżeli nie możesz się zalogować do swojego konta, prosimy kliknij w ikonkę :Nie pamiętasz hasła" i wypełnij swój adres email. Na podany email zostanie wysłany unikalny link, po kliknięciu na niego wprowadzisz nowe hasło. Jeżeli żaden email nie przyjdzie na podany adres, możliwe, że skrzynka pocztowa jest pełna lub przy rejestracji ten adres nie został podany. W razie problemów skontaktuj się z biurem obsługi klienta.

    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy
    • Gdzie znajdę fakturę, paragon, list gwarancyjny?
    • Listu gwarancyjnego nie wystawiamy, nie ma bowiem takiej potrzeby. Do złożenia reklamacji wystarczy tylko numer zamówienia. Dokument sprzedaży czyli fakturę można ściągnąć po zalogowaniu się na konto klienta w sekcji Moje konto->Moje zamówienia kliknięciem na link PDF przy wybranym zamówieniu. Jeżeli zamówiony towar pochodzi od więcej niż jednego sprzedawcy, należy ściągnąć daną ilość dokumentów.

    • Nie znalazłeś swojego pytania?
    • Szukaj w bazie wiedzy

Przykro nam, ale nie ma artykułów dotyczących przez Ciebie szukanego tematu. Proszę spróbuj ponownie z innym zapytaniem.

Nie znalazłeś swojego pytania? Skontaktuj się z nami.



  • Dodać plik

* Wymagane pola

WAŻNE INFORMACJE
*Numer telefonu: 22 153 09 80
 
INFOLINIA CZYNNA OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 9:00-15:00
W celu usprawnienia kontaktu z naszymi pracownikami infolinii, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, którego będzie dotyczyło zapytanie. Jeżeli nie możesz czekać na połączenie z naszym operatorem, wyślij nam tiket. Nie wysyłaj zapytania wielokrotnie, zostanie ono automatycznie przekierowane na koniec kolejki. Pomocne są także wskazówki na naszej stronie kontaktowej, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.